افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

سر زد از افق مهر خاوران
فروغ دیده ی حق باوران
بهمن فر ایمان ماست
پیامت ای امام استقلال آزادی
نقش جان ماست
شهیدان پیچیده در گوش زمان فریادتان
پاینده مانی و جاودان
جمهوری اسلامی ایران

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند. بخاطر اینکه کشور و مردمان عزیزش مخصوصا، جوانان برومندش ولایی و ولایت مداری هستن ؛ دوستت دارم.به خاطر اینکه خونهای پاکی که برای اعتلای اسلام و قرآن و عزت انسانی و سربلندی این نظام و این سر زمین در سالهای متمادی بر روی تو جاری شده و خاکت را پاک مقدس کرده دوست دارم.

شبکه های اجتمایی
آخرین نظرات
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۰۷ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۱:۵۹ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۲۵ - سیّد محمّد جعاوله
    احسنت
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۱۲ - سیّد محمّد جعاوله
    عالی
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۵۸ - دانشنامه دفاعی
    ممنون
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۵۴ - سیّد محمّد جعاوله
    +
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۰۵ - سیّد محمّد جعاوله
    خوب
نویسندگان

اختلاص در صدر اسلام

علی میرزایی | چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲ ب.ظ

استاد رائفی پور


اختلاص در صدر اسلام

 

خوب قراره که نکاتی در باب بیت المال بخصوص بخش منفی اون رو مد نظر قرار بدیم. اونجا که یک عده شکم باره بشن و اونطرف یه عده پوست به استخوان. این همان است که شیطان مد نظرش دارد و میتونه اسلام رو زمین بزنه.

هیچ کس منکر این نیست که شعب ابی طالب بر پیامبر اسلام و صحابه چه گذشته، شعب ابی طالبی که حضرت خدیجه و ابوطالب رحلت میکنند. باور نکردنیه ،که سه نفر توی یک روز یک خرما میخوردن!

یک خرما رو سه نفر بخورن و بمکن و سنگ به شکم ببندند که معدشون کوچیک بشه چون معده بزرگ گرسنگی رو بیشتر احساس میکنه. پیامبر توی چنین شرایطی میجنگه و آرام آرام این اسلام شکل میگیره، بعد از فتح مکه در حکومت پیامبر دِرهمی این طرف و اون طرف نمیشده. اما بعد از پیامبر متاسفانه گرایاشات زیاده خواهی شکل میگیره و کار به جایی میرسه که حکومت اسلامی تبدیل به یک پادشاهی میشه. در زمان خلیفه اول و دوم،انحرافات مالی هست منتهی خیلی کمتر از زمان خلیفه سوم هست. نهایتا زمانیکه آقاامیرالمومنین به خلافت میرسه. هیچکس علی رو نمیفهمه. رفتار امیرالمومنین غیرطبیعی بود براشون.

در حالیکه این رفتار طبیعی و درست بود. در زمان خلیفه اول بعد از اینکه ابوسفیان به سرزمین نجران رفته بوده و داشته جزیه های مسیحیان اونجا رو جمع میکرده، توی همین مواقع آقارسول الله به شهادت میرسند.

ابوسفیان وقتی میرسه در درجه اول میاد و به سمت امیرالمومنین میره میگه هر چه هست ما از یک خاندان هستیم واجازه نده حکومت در دست کسی بیفته. امیرالمومنین میفرمایند: سلام گرگ بی طمع نیست و اون حکومتی که تو بخوای تاییدش کنی قطعا مشکل داره. خلیفه اول برای اینکه ابوسفیان رو ساکت کنه تمام جزیه ها رو به خود ابوسفیان میبخشه. یعنی یه نوع رشوه، و اونم ساکت میشه میره کنار.

خوب مبلغ کمی هم نبوده. اما به هرحال باز در زمان خلیفه اول و دوم خودشون رعایت میکردند.

متاسفانه بنیانی کج در حکومت اسلامی گذاشته شد. کابینه خلیفه دوم جمعی از افرادی ست که همه اختلاس میکنند.

تا جاییکه بعنوان مثال وقتی خلیفه دوم، ابوهریره رو سمت یمن میفرسته و بعد از چند وقت برمیگرده میبینه چندین اسبو چندصد دینار طلا جمع آوری کرده برای خودش، بهش میگه اینا رو از کجا آوردی؟ میگه اینا رو بهم هدیه دادن. متاسفانه این بحث ها رو امروز هم میشنویم ،وقتی طرف رشوه میگیره میگن هدیه بهمون دادند. حواسمون باشه این مال حروم یک وقت ما رو ابوهریره نکنه. کسی که حدیث دروغ به پیامبر اسلام نسبت میداد. همین مال حرومخورها جلوی ام

ام حسین وایسادند.

درمقدمه ابن خلدون ج. 1/ف. 21 / ص 277 میخوانیم: ️▪

چون حجاز سرزمینی خشک و لم یزرع هست باید از این فقر جغرافیایی برای رزمندگان اسلام انگیزه بسازیم تابخاطرکسب غنائم جنگی اراده آنها را تقویت بکنیم...

(مبنای خلیفه دوم)

فتوحات هرگز مورد تایید اسلام وحضرت علی نبوده،خلیفه دوم برای تشویق مردم به جنگ و فتح بهشون وعده میداد که اگه اینقدر رو فتح کردی اینقدرش مال خودت، کنیزایی که گرفتی مال خودت، پولی که گرفتی فلان درصدمال خودت فلان درصد بیت المال... این مسائل باعث شده بود اینها بخاطر بحث مالی و غنائم هم که شده میتاختند و در فرصت کمی بسیار گسترش پیدا کردند... مثال، وضعیت مالی یکی از وزرای این کابینه:

"زبیر" سیف الاسلام،زبیر کسی ست که در روز سقیفه جزء معدود کسانی بود که گفت من با ابوبکر بیعت نخواهم کرد،کسیکه در خانه حضرت زهرا جزء متحصنین خانه حضرت زهرا بود،وتنها کسی است که دراین جریان شمشیر میکشد! زبیر کسی ست که وصی حضرت زهرا میشود که تابوت برای ایشان بسازد، همین زبیر، آرام آرام کارش به جایی میرسه که چندسال بعد جلوی امام زمانش شمشیر میکشد... چه شده؟

لیست داراییهای جناب زبیر:

12 کاخ در مدینه، 2 کاخ در بصره،

1 کاخ در کوفه و 1 کاخ در مصر

زبیر جز کسانی بوده که خونه نصف میکرده،زمانیکه مهاجرین اومدن مدینه،خونه نداشتن و مردم مدینه خونه هاشون رو پرده میزدن از وسط و این ور یه خانواده زندگی میکرد اون ورم یه خانواده . زبیر چهار زن گرفته و بعد از مرگ وی پس از کسر ثلث مال که قانون اسلامیه و یک سومش رو میزارن کنار، به هر کدام از زنان، )پسراشم میزاریم کنارکه اصل ارث به پسراش میرسه،فقط اموالی که به زن هاش رسیده(به هر کدام از زن ها یک میلیون و دویست هزار درهم ارث رسید!!!

تومعتبرترین کتاب برادران اهل سنت صحیح بخاری ج. 5 ص. 21 نوشته قیمت اموال زبیر به 59 میلیون و 200 هزار

درهم میرسید این عدد درزمانی که عرب اصلا عددمیلیون بلد نبوده و به عدد میلیون که میرسیدن میگفتن اَلف اَلف

عدد میلیون نداشتن..اما اومدن همچین خزانه هایی واسه خودشون جمع کردند...

مسعودی در مروج الذهب ج. 1ص. 434 نوشته" زبیر " هزار رآس اسب، هزار برده، هزار کنیز،و اراضی زیادی به دست آورده بود. هزار رأس اسب میدونید یعنی چی؟ اسب اون موقع، معادل یکی از بهترین ماشین های الان بوده..

انگار کسی بوده که کلکسیون ماشین علاقه داشته..

حالا این ریخت و پاش صحابه رو قیاس کنین با قناعت امیرالمؤمنین.

راوی نقل میکنه:

علی بر منبر مسجد کوفه نشسته بود من بر دوش پدرم سوار بودم که علی داشت خطبه میخواند،دیدم بر روی منبرآستینش را تکان میدهد.

پرسیدم: پدر هوا که گرم نیست،چرا علی با آستینش خود را باد میزند؟

گفت نه پسرم علی یک جامه بیشتر ندارد،همان را شسته به تن کرده، تکان میدهد که خشک شود!

امیرالمومنینی که ابوترابِ از بس روی خاک می نشست. امیرالمومنینی که در نهج البلاغه میفرماید "از شما بهتر بلد بودم برم گندم آردشده و فلان عسل گیر بیارم بخورم" اما نان جو میخورده...

در تاریخ آمده فقیری داشت از کنار نخلستان رد میشد دید یه بنده خدایی کار میکنه، فقیر و دعوت کرد به سفره اش. رفت دستمال غذاشو رو باز کرد دید یه تکه نون جو که انقدر سفته با دندونش نتونست بشکنه و بخوره!

اصلا نان جو کلا سفته حالا شما فرض کن نان جو اون موقع که سبوس اونم نمیگرفتن چی بوده! گفت آقا من نمیتونم این نان رو بخورم.. گفت عیبی نداره یه آدرس بهت میدم برو تو شهر ،اونجا یه چیزی گیرت میاد..

بعد به اون آدرس رفت و کلی ازش استقبال کردن و غذای آنچنانی بهش دادن ،وقتی میخورد نصف غذا رو هم کنار میذاشت.. بهش گفتن بخور آقا نترس. چرا نگه میداری؟ میگه والا یه باغبون بود جریانشم اینه میخوام یه خورده غذا واسه اون ببرم، گناه داره یه تیکه نون جو داشت که از بس سفت بود قابل خوردن نبود صاحبخانه یه لبخندی زد گفت:کی بود؟

گفت فلانیه و فلان باغ کار میکرده آدرس اینجا رو اون بهم داد،نامردیه اگه واسش غذا نبرم.

صاحبخونه آقا امام حسن مجتبی بر میگرده به اون فقیر میگه اون آقا صاحب همین سفره ست، امیرالمومنین علی هستن حضرت اهل تولید بود

"تولید" نه نعوذبالله نزول خور! چاه میکند، وسط چاه بود، آب داشت میومد بالا، تو راه وقفش میکرد..هنوزم که هنوزه چاه های امیرالمومنین توی مدینه آب میده و معروفه به ابئارعلی..

عبدالرحمان بن عوف، کسی که حق امیرالمومنین رو تو شورای شش نفره به خلیفه سوم میبخشه.. ️

لیست دارایی هاش:

بنابرنقل تاریخ مسعودی ده هزار راس گوسفند، یک صد راس اسب،

یک هزار نفر شتر داشت و علاقه اش به شتر بیشتر از اسب بوده (مثل الان که بعضیا ماشین شاسی بلندو بیشتر دوست

دارن!) شتری که برای عرب اونقدر ارزش داشته که واحد شمارشش رو مثل انسان نفر قرار داده..

بعد از مرگش دارایی هاش رو تبدیل به ورقه های طلا کردن، طلاها رو میزاشتن رو چوب با تبر میشکستن چند جوانی که اینکارو انجام میدادن دستهاشون تاول زده بود!

اینهمه دارایی از کجا میومد؟! مگه چقدر کار کرده بود؟ چقدر حقوق گرفته بود؟

یک چهارم از یک هشتم دارایی اش که به یکی از چهار زن عبدالرحمان میرسید 83 هزار درهم بوده!

جناب طلحة الخیر! برادر طلحه : ️

یه کاخ در کوفه، هر روز از زمیناش به ارزش هزار دینار طلا، غلات وارد میکردن! از ناحیه صرّاح حدود هزار دینار طلای دیگه بهش میرسید!

طلا همیشه طلاست با نرخ روز الان محاسبه کنین یه دینار 4.5 گرم طلا میشه هزار تا 4.5 گرم... چقدر میشه؟!

در مدینه برجی بزرگ از آجر و گچ و ساروج ساخته بود. دومیلیون ودویست هزار دینار نقد داشت.این طلحه ست که در جنگ جمل جلوی حضرت علی ایستاد! همین بود که معاویه فرمانده سپاه امام حسن)ع( با یک میلیون درهم خرید!

"به این فکر کنید که چرا آیه ولایت امیرالمومنین کنار آیه زکات اومده؟" "چه ارتباطی بین ولایت اهل بیت و زکات وبحث مالی هست؟"(منابع ج 8الغدیر ص. 282 مرحوم علامه امینی)

اعترافات ابراهیم(نوه طلحه) در مورد داراییهای طلحه :

پدربزرگم 30 میلیون درهم نقره هنگام مرگ داشت. ارزش باغات و اراضی وی به 30 میلیون درهم میرسید!

ابن جوزی سنی میگه طلحه 300 نفر شتر داشت.

نفر بعدی!

سعدبن ابی وقاص 

(پدر عمر سعد حروم خور که عاشورایی به پا کرد)

250 هزار درهم نقره و قصری از عقیق که قسمت بالای قصر دور تا دور پنجره گذاشته بودند.

(طبقات ابن سعدج. 3ص. 105 )

مروج الذهب.ج. 1 ص.434

اینا افرادِ معروف بود حالا نخاله ها. اونایی که اسمشونو نشنیدید


یعلی ابن امیّه: ️

بنابرمستندات تاریخی 500 هزار دینار طلا ازش بجا موند و در جایی دیگر معادل 100 هزار دینار طلا،حالا اونایی که

.خورده و ریخت و پاش کرده به کنار!مروج الذهب ج. 1ص 434

-زید بن ثابت

(یهودی مسلمان شده سفارش شده کعب الاحبار )خاخام یمنی که در کودکی با موهای شقیقه بافته شده مثل تیپ الان یهودیای ارتودوکس تو کوچه ها بازی میکرده و جالبه که این فرد اصلا پیامبرو ندیده ولی از پیامبر حدیث نقل کرده!!)

زیدبن ثابت مفسر و کاتب قرآن میشه بجای حضرت علی و یکی از کارایی که میکنه تفاسیر پیامبرو از آیات حذف میکنه... نقل حدیث از پیامبر ممنوع میشه و فقط اینا حق داشتن حدیث نقل کنند .چرا؟! چون نقل حدیث از پیامبر معلومه ازکی و از چی میگه و دکون دستگاه کیارو بهم میزنه!

زید ،بعد مرگش ،درآمدش از بیت المال تبدیل به شمش طلا و نقره میشه و با تبر توسط چند نفرشکسته و تقسیم میشده 

434 مروج الذهب ج. 1

متاسفانه در زمان عثمان این ریخت و پاشها به اوج میرسه:

(تنها عبای خز خلیفه سوم 100 دینار طلا ارزش داشته...)طبقات ابن سعد ج. 3ص. 40

هر کی اعتراض میکرده یا کشته میشده یا تبعید...ابوذر تبعید و کشته میشه...عبدالله بن مسعود موردضرب و شتم قرار میگیره.....

وقتی خلیفه سوم کشته شد ،ریختند تو خونه اش ،داشتن مملکت رو میچاپیدن..!

نقل شده در خانه اش 300 میلیون و 500 هزار درهم نقره پیدا کردند!!

120 هزار دینار طلا توی خونش به دست اومد که توسط مردم غارت گردید..

و هزار نفر شتر و اموال دیگری که 200 هزار دینار ارزش گذاری شد و به دست مردم افتاد...

شما رو بخدا دارم در مورد عربستان 1400 سال پیش صحبت میکنم، این همه سرزمین ها تصرف شد و شروع کردند

از مصر و روم و ایران ...و همینجور جزیه و باج و خراج میرسید،،نمیدونستن چیکار کنن!...

این رو قیاس کنید با اون ماجرایی که از امیرالمومنین براتون گفتم...مردم ریختن توی خونه و هرکس برمیداشت میگفت سهم ما بوده (حساب کن رفتن بانک زدن)

اطرافیان با رانت خواری اومدن توی کابینه خلیفه سوم و شما ببینید کیا بودن..

-مروان ابن حکم ملعون، 

که از عایشه نقل شده پیامبر وقتی این رو دید فرمود تو لعین پسر لعینی از لسان پیامبر گفته شده دیگه..

وقتی همین رو آوردن برای اسم گذاری پیش پیامبر و حَکَم اومد گفت بچم به دنیا اومده پیامبر بیاد براش اسم بزاره..

پیامبری که میفرماید: انی بعثت لاتمّم مکارم الاخلاق و اینقدر اخلاق واسش مهم بود ،یه کد داد به مسلمون ها..

بچه رو که آورد فرمود : این وزق بچه وزقه!!! همین مروان نهایتا میشه خلیفه مسلمین و میره روی منبر پیامبر میشینه مال حروم اینه عزیز دلم

رانت خواری اطرافیان و کابینه خلیفه سوم:

مروان- 500 هزاردینار طلا ️

ابن ابی سراح- 100 هزاردینار طلا ️

طلحه- 200 هزاردینار طلا ️

عبدالرحمن ابن عوف- 2 میلیون و 560 هزار دینار طلا ️

یعلی ابن امیه 500 هزاردینار طلا ️

زید ابن ثابت 100 هزاردینار طلا ️

اینا عوایدشون از کابینه خلیفه سوم بود. ️

با احتساب اموال خود خلیفه سوم یعنی عثمان ، جمع اموال این کابینه به 4310000 دینارطلا رسید!


و اما درهم های نقره این رانت خوار های اقتصادی:

حَکَم 300 هزار درهم ️

آل حَکَم 202 هزار درهم ️

حارِث 300 هزار درهم ️

سعید 100 هزار درهم ️

وَلید 100 هزار درهم ️

(همون ولیدی است که نماز صبح رو عرق خورد اومد جای دو رکعت چهار رکعت خوند.)

عبدالله 900 هزار درهم ️

ابوسفیان 200 هزار درهم ️

(زمانی که خلیفه دوم کنار رفت و خلیفه سوم بخلافت رسید. ابوسفیان اومد بنی امیه رو جمع کرد چون خلیفه سوم از بن

ی امیه بود ،گفت حالا که خلافت مثل یه توپ افتاده دستتون، دیگه نزارید از دست بیرون بره.. و همینکار رو هم کردن،

بعد از خلیفه سوم وقتی امیرالمومنین خلیفه شد. بنی امیه نذاشتن و گفتن یکی از ما باید باشه..

فلذا معاویه میگفت من از بنی امیه هستم... چون خلیفه اول و دوم که از بنی امیه نبودند ،یکی از بنی تیم بود یکی از بنی

عدی بود.)

مروان 100 هزار درهم ️

طلحه 3میلیون و 202 هزار درهم ️

زبیر 59 میلیون 980 هزار درهم ️

سعد ابی وقاص 250 هزار درهم ️

با احتساب سایر اموال شخصی خلیفه سوم که 30 ملیون و 500 هزار درهم بود،رقم به 126700000 درهم میرسید.

طبقات ابن سعدج 3ص 40 -انساب الاشراف بلاذری ج 3 ص 4 - الاستیعاب ص 476 - سیره حلبی ج 2 ص 87

در منابع اهل سنت،آمده که امیرالمومنین وقتی بخلافت رسید فرمود: تمام کسانیکه رانت خواری کردن باید اموالشون رو پس بدند.یه سوال،الان یه کسی پول مردم رو برداره نخواد پس بده چیکار میکنه؟میره به اسم زنش میکنه...امیرالمومنین فرمود: بخدا سوگند اگر کابین زنانتان کرده باشید پس خواهم گرفت. حالا شما خودت رو بزار جای طلحه،خودت رو بزار جای زبیر ،خداییش با علی نمیجنگی؟ اومده اون 59 میلیون رو بگیره؟ میگه از کجا اوردی؟ این در شرایطی ست که فدک رو از امیرالمومنین و حضرت زهرا گرفتن ،که مبادا علی پشتوانه مالی داشته باشه. امام زمانه ،دوست داره برای مهموناش خوب خرج کنه. در طول تاریخ ،عمر ابن عبدالعزیز فدک رو به اهل بیت برگردوند ولی در زمان متوکل دوباره پس گرفته شد. متوکل که در زمان امام هادی بوده وقتی فدک رو گرفت و به عبدالله ابن عمر البازیار داد بهش گفت به اینا (اهل بیت) نده. اون زمان درآمد فدک 24 هزار دینار بوده. خوب دقت کنید اینها در شرایطی بود که علویان حق خرید هیچ ملکی نداشتند،حق اجاره اسب رو نداشتن و... در منازعات بین علویان و افراد دیگه ،فرد علوی به هیج وجه حق نداشت تو دادگاه حرف بزنه و قاضی باید حرف اون فرد غیر علوی رو گوش میداد و بر مبنای اون حکم میداد!! یعنی فرد علوی اگه شکایتم میکرد توی دادگاه حق حرف زدن نداشت

-اختلاس در بنی عباس ️

در تاریخ یعقوبی آمده که (در زمان امام هادی) :متوکل عباسی لعنت الله علیه کاخ هایی که بنا کرد این بود: شاه ،عروس،شبداز ،بدیع ،غریب و برج... فقط برای آخری یعنی برج ،یک میلیون و 700 هزار دینار هزینه ساخت داد.. این عدد رو ضربدر 4.5 گرم طلا کن و با قیمت امروزی حساب کن ببین چقدر میشه . طلا هم که همیشه مبنای معادلات جهانی بوده از قدیم تا الان... قصر برکواء ساختمانی از بهترین و بزرگترین قصر ها بوده که 20 میلیون درهم هزینه داشت..

یعنی برای ساخت ابتدایی این قصر بدون تزییناتش 20 میلیون درهم هزینه داشته! قصر های دیگر بنامهای: جعفری ،ملیح،غروو ،مختاور و هیر ،رو ساخت که اینا فقط برای خوش گذرونیاش بوده!! عجیب تر از اینها ،برای ساخت این قصرها 1میلیارد درهم هزینه شده بوده !!!!! عدد میلیاردی ،اونم 1200 سال پیش.

سیوطی میگه متوکل ملعون ،چهار هزار کنیز توی کاخ خودش داشت که از همه آنها کام جسته بود!!!! مسعودی مورخ نامدار میگه در هیچ زمانی و در هیج اثری ،مانند حکومت متوکل پول خرج نشد ،فقط برای مراسم ختنه کنان پسرش معتز ،که بعدا خلیفه شد 86 ،میلیون درهم هزینه شد ،که فقط 20 میلیون درهم شاباش ریختن روی سر افرادی که اونجا

بودن و یک میلیون درهم به اون اکیپ ختان دادند!!

چهارهزار کرسی سلطنتی نشوندن و چهارهزارتا صندلی،که شاهانه بود این شد خلافت اسلامی..و رسول الله خوب درخواب دید که میمون و بوزینه داره از منبرش میره بالا. آیه شجره ملعونه توی قرآن همین رو داره میگه نقل شده در زمان امام هادی بانوان علوی حتی یک دست لباس درست نداشتند که در آن نماز بخوانن و فقط یک پیراهن

مندرس برایشان مانده بود که هنگام نماز به نوبت از آن استفاده میکردند و روزگار با چرخ ریسی میگذراندند

این اوضاعی بود که بر تاریخ اسلام گذشت... حق اهل بیت رو بگیری بزاری کنار همین میشه ،بیفته دست یک مشت نخاله به این دقت کنید که این مالهای حرام با جامعه اسلامی چه کرد؟ از دل این مال حرامها ،سرها به نیزه رفت. 

روز عاشورا آقا اباعبدالله به اون حرامیان فرمودند:

من هِی به میدون میام ،هِی قرآن نشونتون میدم ،عبا وعمامه پیامبر رو نشون میدم نمیفهمید، علی اکبر اشبه الناس برسول میارم،علی اصغر شش ماهه میارم نمیفهمید به همبازی های کودکیم ،تو لشکردشمن میگم یادتونه تو کوچه های مدینه پیامبر منو به دوش میگرفت ،بابا ،من حسینم! ولی نمیفهمید... میدونین مشکلتون چیه؟

ملئت بطونکم من مال الحرام

شکم هاتون از مال حرام پرشده....

من برای جمهوری اسلامی می ترسم ،از رشوه هایی که داده میشه و گرفته میشه.. از ربایی که داده و گرفته میشه ..

باید ترسید برای مردمی که گفتند آقا بیا بعد روبروی امام زمان بایستند که مردم کوفه گفتند و ایستادند، حروم لقمه میگه آقا بیا ،ولی وقتی منافع مالیش به خطر میفته جلوی امام زمان می ایسته! مگه طلحه و زبیر نگفتند آقا بیا؟ مگه دست بیعت با حضرت علی ندادند ،وقتی دیدند حضرت چراغ بیت المال رو خاموش میکنه ،پرسیدند آقا چی شده؟ حضرت فرمودند بحث ما شخصیه این چراغ مال بیت الماله... یکی به اون یکی اشاره کرد و گفت: پاشو بریم هیچی از دستگاه علی به ما نمیرسه!

چرا کشورهایی که ده برابر ما قدرت نظامی داره نتونسته در برابر آمریکا و اسراییل بایسته و له شده! چرا ما تونستیم بایستیم.. چون هنوز فرهنگ علوی رو حفظ کردیم ... 

ولی اگه فرهنگ معاویه ای بیاد سمت ما و مسئولینمون باید بترسیم ،مراقب باشیم...


والسلام

  • علی میرزایی

اسلام

جنگ نرم


شخصی سازی شده توسط سرباز مهدی، مدیر این وبلاگ