افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

سر زد از افق مهر خاوران
فروغ دیده ی حق باوران
بهمن فر ایمان ماست
پیامت ای امام استقلال آزادی
نقش جان ماست
شهیدان پیچیده در گوش زمان فریادتان
پاینده مانی و جاودان
جمهوری اسلامی ایران

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند. بخاطر اینکه کشور و مردمان عزیزش مخصوصا، جوانان برومندش ولایی و ولایت مداری هستن ؛ دوستت دارم.به خاطر اینکه خونهای پاکی که برای اعتلای اسلام و قرآن و عزت انسانی و سربلندی این نظام و این سر زمین در سالهای متمادی بر روی تو جاری شده و خاکت را پاک مقدس کرده دوست دارم.

شبکه های اجتمایی
آخرین نظرات
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۰۷ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۱:۵۹ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۲۵ - سیّد محمّد جعاوله
    احسنت
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۱۲ - سیّد محمّد جعاوله
    عالی
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۵۸ - دانشنامه دفاعی
    ممنون
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۵۴ - سیّد محمّد جعاوله
    +
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۰۵ - سیّد محمّد جعاوله
    خوب
نویسندگان

۶۸ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

ما چه کردیم؟ باید شرمنده باشیم یا سر افراز؟

سرباز مهدی | يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۴ ب.ظ

سوالاتی دارم که صادقانه پاسخ آن را بررسی کنید. چقدر برای تعجیل فرج تلاش کردید؟ آیا فقط منتظر بودید؟ آیا هدف زندگی شما بوی مهدویت میدهد و اگر امام ظهور کند میتوانید به صورتشان نگاه کنید یا از گناهانتان... خجالت میکشید؟




متاسفانه خیلی از افراد فکر میکنند منتظر بودن فقط یک اسم است. اسمی که حتی معنای آن را درک نمیکنند!
لقب منتظر سنگین ترین باری است که یک شیعه روی دوش خود حمل میکند. لقبی که تنها لقب نامیدن آن بی انصافی در حق آقا امام زمان است. منتظر یک اسم نیست. یک روش زندگیست. یک راه سعادت است. کسی که منتظر است باید تمام ابعاد زندگی او با اسم امام عصر مهدی موعود (عج) گره خورده باشد. باید در زندگی یک هدف داشته باشد و آن هم تلاش برای تعجیل فرج امام باشد و اهداف کوچک زندگی خود مثل درس خواندن پول دار شدن ازدواج و... را به سوی آن هدف اصلی بچرخاند.
شاید بگویید رطب خورده منع رطب چون کند؟ بنده ی حقیری که این مطلب را مینویسم دقیقا اهداف زندگی خود را به سوی آن هدف اصلی قرار دادم. با خود و امام زمانم عهد کردم که چه درس خواندنم چه کار کردنم و چه نفس کشیدنم در راه امام زمانم باشد. والله والله والله تاثیر آن را هر روز مشاهده میکنم. هر روز بهتر از دیروز. تازه این تاثیری است که روی زندگی این بنده ی گناه کار دارد. اگر شما اهداف خود را به سوی تعجیل فرج بگردانید حتما به مراتب بالا میرسید.
شاید بپرسید چگونه اهداف خود را به سوی تعجیل در فرج مولا بگردانم؟ این سوالیست که جوابش را فقط خودتان میدانید. زیرا جواب سوال در زندگی شماست. بسته به طرز زندگیتان اهداف خود را به سوی تعجیل فرج بگردانید و واقعا از ته دل در این راه تلاش کنید. بی پاسخ گذاشتن لطف شما در خون خاندان ائمه اطهار به هیچ وجه نیست. شما برای آقا امام زمان یک قدم بردارید او از بزرگواری خویش صد قدم برای شما بر میدارد. چرا خیلی از افراد فکر میکنند نمیتوان برای امام زمان قدمی برداشت؟ تنها یک صلوات برای تعجیل فرج از نظر امام زمان قدم بزرگی است برای ظهور. حال فکرش را بکنید از نظر ایشان دعای فرج چه گام عظیمی برای اوست... چند قدم برای شما بردارد خوب است؟....
اصلا فکر نکنید امام عصر فقط در صورت صلوات یا دعا برای شما قدم برمیدارد. نمیدانم برای شما چقدر پیش آمده است که در لحظات بحرانی بگویید یا امام زمان.... برای من خیلی پیش آمده و تمام این بلا ها و موقعیت های بحرانی همان لحظه فروکش کردند و ختم به خیر شدند. ولی واقعا وقتی به مهربانی ایشان فکر میکنم از خود خجالت میکشم. چرا که با این همه گناه هایی که کردم او به کمک من شتافته است. شاید بدانید که هر گناه سیلی است به صورت امام عصر........ ای وای چه کار وحشتناکی. ولی باز هم او ما را فراموش نمیکند....... ما چطور؟

قرار نیست کار سختی انجام دهیم. دعای زیر کافی ست
یا علی

إِلَهِی عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْخَفَاءُ وَ انْکشَفَ الْغِطَاءُ وَ انْقَطَعَ الرَّجَاءُ وَ ضَاقَتِ الْأَرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمَاءُ وَ أَنْتَ الْمُسْتَعَانُ وَ إِلَیک الْمُشْتَکی وَ عَلَیک الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّةِ وَ الرَّخَاءِ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ أُولِی الْأَمْرِ الَّذِینَ فَرَضْتَ عَلَینَا طَاعَتَهُمْ وَ عَرَّفْتَنَا بِذَلِک مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنَّا بِحَقِّهِمْ فَرَجا عَاجِلا قَرِیبا کلَمْحِ الْبَصَرِ أَوْ هُوَ أَقْرَبُ یا مُحَمَّدُ یا عَلِی یا عَلِی یا مُحَمَّدُ اکفِیانِی فَإِنَّکمَا کافِیانِ وَ انْصُرَانِی فَإِنَّکمَا نَاصِرَانِ یا مَوْلانَا یا صَاحِبَ الزَّمَانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ أَدْرِکنِی أَدْرِکنِی أَدْرِکنِی السَّاعَةَ السَّاعَةَ السَّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ یا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرِینَ

  • سرباز مهدی

ذو انتقام...

سرباز مهدی | يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۷ ق.ظ


یا ذو انتقام


  • سرباز مهدی

این هم سگ کش میشود!

سرباز مهدی | شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ق.ظ
بنیامین نتانیاهو سرطان روده بزرگ دارد!
این تیتر بهترین خبری بود که این هفته مطالعه کردم. ظاهرا قرار است این حرامزاده هم مثل دوست بی شرفش (قصاب صبرا و شتیلا) سگ کش شود. او هم قرار است مثل شارون با نکبت به جهنم برود....




  • سرباز مهدی

جنگهای نیابتی منطقه و طرح خاورمیانه بزرگ

سرباز مهدی | سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۷ ب.ظ

جنگهای نیابتی منطقه و طرح خاورمیانه بزرگ

چکیده
وضعیت بحرانی منطقه خاورمیانه خصوصاً در سوریه، عراق و یمن، حاکی از واقعیت تلخی است که در قالب «جنگ نیابتی» قدرتهای جهانی و رژیم های مرتجع عربی علیه جمهوری اسلامی ایران قابل تحلیل و بررسی است. ایجاد فتنه و جنگ افروزی داخلی میان گروه های متضاد دینی، سیاسی و قومی حربه ای است که غرب ومتحدان منطقه ای اش از سال ها پیش در منطقه علیه ایران به کار گرفته اند. اما این نبردهای نیابتی با ارسال تروریست از 80 کشور جهان به سوریه وارد فاز تازه ای شد و با ظهور پدیده ای به نام داعش و جبهه النصره که مرزهای جعلی خود را تا 30% خاک عراق و نیمی از خاک سوریه گسترش داده است، و همچنین با تجاوز نظامی به عربستان به یمن به اوج خود رسید. کارشناسان مسائل راهبردی و امنیت منطقه ای پیش بینی کرده اند که جبهه جدید جنگی علیه ایران در افغانستان گشوده خواهد شد و طی ماههای آینده عملیات رعب و وحشت، اشغال شهرها، قتل عام و ویرانی در بخشی از افغانستان دور از انتظار نیست تا به اصطلاح رهبران پشت پرده جنگهای نیابتی، حلقه محاصره جمهوری اسلامی ایران در شرق و غرب تکمیل شود. از یک سو حمایت ایران و روسیه از دولت قانونی دمشق و از سوی دیگر حمایت عربستان، ترکیه، قطر و آمریکا از گروه‌های تروریستی و شورشی در سوریه موجب شد که بحرانی بزرگ انسانی در تاریخ رقم بخورد که تا کنون به مرگ حدود 250 هزار انسان انجامیده و خاورمیانه را به بهشت تروریسم تبدیل کرده است. لذا با توجه به احتمال افزایش بحران امنیتی و نظامی در ماههای آینده، بررسی دقیق اوضاع خاورمیانه، علتها و ریشه ها و ارایه راهکارهای مناسب توسط دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران و بهره گیری از مراکز مطالعاتی و تشکیل اتاقهای فکر جهت مقابله و خنثی کردن این فتنه گسترده بسیار ضروری و لازم است.

  • سرباز مهدی

به کدامین گناه؟

سرباز مهدی | سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۰ ق.ظ

به چه گناهی شیعیان قتل عام میشوند؟

آیا این قتل عام آشنا نیست؟ سگ های وهابی و صهیونیست های حرامزاده در هر فرصتی مسلمانان و شیعیان را قتل عام میکنند...

شعله ی خشم شیعیان کفر را خواهد سوزاند


  • سرباز مهدی

قتل عام 500 تن از شیعیان نیجریه / مدعیان حقوق بشر فقط تماشا کردند

سرباز مهدی | سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۲ ق.ظ
آخرین گزارش‌های منتشر شده از یورش روز یکشنبه ارتش نیجریه به حسینیه و خانه رهبر شیعیان این کشور حاکی است در این حمله وحشیانه بیش از 500 نفر از شیعیان مظلوم این کشور، از جمله تمام اعضای خانواده رهبر شیعیان نیجریه در سکوت مرگبار مدعیان دفاع از حقوق بشر به شهادت رسیده‌اند.
  • سرباز مهدی

روسیه به ایران احتیاج دارد

سرباز مهدی | سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۶ ق.ظ

به نقل از دیپلماسی ایرانی، هر وقت که صحبت از هماهنگی میان روسیه با اسرائیل بر سر سوریه می شود، صحبت از آینده همکاری روسیه با ایران در سوریه نیز به میان می آید. به ویژه بعد از گسترش حضور نظامی روسیه در سوریه و اتخاذ سیاست هایی جدید که نشان از برنامه ای طولانی مدت از سوی روسیه در این کشور دارد.

 

بعد از این که بحران روابط روسیه – ترکیه به مرز انفجار رسید، مسکو سامانه های پیشرفته اس 400 را در سوریه مستقر کرد تا به این ترتیب نشان دهد غیر از جنگ با داعش اهداف دیگری را نیز دنبال می کند. یکی از این اهداف جلوگیری از هر گونه پرواز جنگنده های ترکیه بر فراز سوریه است؛ اما این استراتژی چندان هم به سادگی پیش نمی رود چرا که ایالات متحده پیمانی بین المللی را رهبری می کند که برای اقدامات خود، خود را موظف به هماهنگی با روسیه نمی داند و این مساله امور را پیچیده تر می کند.

 

  • سرباز مهدی

فتوای جدید داعش برای مبتلایان به سندروم داون

سرباز مهدی | دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۸ ب.ظ
قاضی عربستانی گروه تروریستی داعش با صدور فتوای شیطانی دیگر، این بار خواستار کشتار کودکان مبتلا به سندروم داون شده است. طبق اسناد منتشر شده جدید که مرگ و میر مشکوک کودکان مبتلا به سندروم داون و ناهنجاری های مادرزادی را نشان می دهد، صدور فتوای شفاهی جدید از سوی هیئت شرعی گروه تروریستی داعش مبنی بر قتل عام کودکان با معلولیت ذهنی تایید شده است.
فتوای جدید داعش برای مبتلایان به سندروم داون!/ عکس

فتوای جدید داعش برای مبتلایان به سندروم داون!/ عکس
  • سرباز مهدی

خبر فرمانده اسبق کل سپاه از حمله نظامی آمریکا به ایران

سرباز مهدی | يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۲ ق.ظ

سرلشکر محسن رضایی شب گذشته در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما به بررسی مسائل منطقه پرداخت.

وی در این گفت و گو سخنان مهمی زد که در ادامه به بازخوانی بخشی از آن می پردازیم.

خبر فرمانده اسبق کل سپاه از حمله نظامی آمریکا به ایران/ داعش تا 30 کیلومتری مرز ایران هم رسید


آمریکا قبل از اینکه به پای میز مذاکره بیاید چند بار قصد حمله نظامی داشت

محسن رضایی در بخشی از این گفت و گو  گفت: آمریکا قبل از اینکه به پای میز مذاکره بیاید چند بار قصد حمله نظامی داشت لذا آن ها احساس کردند که اگر حمله کنند ایران سیلی محکمی را به آن ها می زند.

 با اشاره به این که دور کردن کشور از جنگ باعث شد برجام شکل بگیرد، افزود: آن ها دیدند که دست ایران پر است و در نهایت بر سر میز مذاکره نشستند.

آمریکا به دنبال نفوذ در سیستم های امنیتی ایران است

وی همچنین درخصوص نقش و اهمیت ایران در مقابله با تروریست نیز گفت: آمریکایی ها می خواهند دروازه ای برای ورود به سیستم امنیتی و دفاعی ما پیدا کنند به طوری که ما به آمریکا اعتماد نداریم و نخواهیم کرد و هرگز چنین اجازه ای به آن ها نمی دهیم که به سیستم دفاعی امنیتی مان ورود پیدا کنند.

«بشار اسد» باید بر سر قدرت بماند

رضایی با تاکید بر این که ما اهل مذاکره هستیم و در جریان سوریه حرفی نداریم که همه کشورهای معترض راه مشخصی را در پیش بگیرند، اظهارداشت: چارچوب ما مشخص است و از چارچوب خود عقب نمی کشیم لذا «بشار اسد» باید بر سر قدرت بماند و مردم سوریه باید خودشان سرنوشت خود را تعیین کنند.

ممکن است زمینه جنگ جهانی سوم فراهم شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: منطقه درحال انزجار بسیار بزرگی است و لذا ممکن است زمینه جنگ جهانی سوم نیز فراهم شود.

منطقه خاورمیانه آبستن یک انفجار بزرگ است

رضایی در ادامه با بیان اینکه منطقه خاورمیانه آبستن یک انفجار بزرگ است که ریشه آن در تجاوزات مرزی است، گفت: این خطری است که همه کشورهای منطقه را تهدید می کند و اگر همه می خواهند یک جنگ بزرگی شکل نگیرد باید نسبت به این خطر فعال شوند و این آتش را به صورت اصولی خاموش کنند که در این رابطه سازمان ملل می تواند نقش بسزایی ایفا کند.

داعش تا 30 کیلومتری مرز ایران هم رسید

رضایی ادامه داد: داعشی ها در 5 الی 6 ماه گذشته تا 30 کیلومتری مرزهای ما در سمت قصرشیرین آمدند اما ما خونسردی و کنترل خود را از دست ندادیم و چون خود نیروهای عراقی خطر آن ها را دفع کردند ما نیز دیگر به موضوع ورود نکردیم.


منبع : میزان
  • سرباز مهدی

ارتقای کروز ۳۰۰کیلومتری قدیر در دستور کار نداجا

سرباز مهدی | شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۷ ب.ظ

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آخرین سری موشک‌های پیشرفته‌ای که در اختیار داریم، قدیر است اما این موشک‌ها ارتقاء خواهد یافت.

دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، درخصوص آخرین وضعیت تعمیر و ساخت ناوشکن‌ها از جمله ناوشکن سهند گفت: ما در این حوزه به دستاوردهای ارزشمندی دست‌ یافته‌ایم و آخرین ناوشکن ما سهند نیز پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: اقدامی که ما اخیراً انجام داده‌ایم این است که ناوشکن‌های‌مان را به موشک‌های کروز پیشرفته تجهیز کرده‌ایم و در همین راستا نیز موشک قدیر را از وزارت دفاع تحویل گرفته‌ایم و آن را روی ناوشکن‌های‌مان نصب کرده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: قدیر از جمله موشک‌های پیشرفته‌ای است که در اختیار داریم و اساساً چون باید امنیت را در دریا تأمین کنیم و توان دفاع از خود را داشته باشیم، باید به موشک‌هایی با برد و دقت خوب دست یابیم و امروز به این هدف رسیده‌ایم.

سیاری با بیان این مطلب "موشک‌های در اختیار ما از دقت بالا، سر جنگی خوب و قابلیت جنگال برخوردار هستند" اظهار داشت:‌ آخرین سری از موشک‌های پیشرفته‌ای که در اختیار داریم، قدیر است اما این موشک‌ها ارتقاء خواهد یافت و سال به سال به موشک‌های جدید دست خواهیم یافت.

  • سرباز مهدی

شخصی سازی شده توسط سرباز مهدی، مدیر این وبلاگ